Tänker på franska

Tror det måste vara ett tecken på att jag kommit någonstans i min franska språkutveckling att jag nu börjat tänka på franska. Får dock erkänna att det ibland blir lite kaos uppe i huvudet när tankarna mixas mellan svenska, engelska och franska och jag måste komma ihåg vilket eller vilka språk jag kan använda för att prata med människorna som just då finns runt mig. Ibland blir det fel kan vi väl erkänna, Men men jag är i alla fall glad att jag börjar kunna prata franska nu. Jag gör säkerligen många fel men jag kan i alla fall kommunicera kring det mesta jag vill.

Kommentarer
Postat av: Malin, Anna-Lena & Hanna

Hej!
Vi vill meddela att det fortfarande finns möjlighet att delta i vår B-uppsats om uppsalabloggare. Om du är intresserad och vill veta mer kan du höra av dig till [email protected].
Mvh Malin, Anna-Lena & Hanna

UPPSALA UNIVERSITET
Institutionen för informationsvetenskap
Mkv B, Uppsats 7,5 hp.

2008-05-03 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback