Humor en värdefull vara

Jag tycker lite synd om dem som inte insett värdet av humor. Jag listar nog egenskap att vara rolig som en av de viktigaste hos de personer jag väljer att umgås med. Och jag ser det alltid som en enormt fin komplimang om någon säger att jag är rolig. Humor handlar dock enligt mig inte bara om att dra skämt eller alltid ha bästa punch linen. Jag tror det hanlar lite om att vara galen också. Inte vetenskapsmanna-knäpp (förlåt alla där ute som tog illa upp, men jag tror ni förstår vilken stereotyp av uppfinnaren jag syftar på), men lite småunderlig har nog aldrig skadat. Det är uppfriskande med personer som inte tar sig själva på så himla stort allvar hela tiden och som inte är rädda för vad alla andra ska tycka. Personer som jag själv som tycker att det är helt normalt att i vuxenålder posera för foton som dessa, och till och med njuter av det.

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback