Såååå arg!

Jag är just nu så arg så jag funderar på att jag ska sätta mig och gråta i ren frustration. Har dagen till ära bokat tvättid i tvättstugan bara för att tvätta massa sängkläder (kan tvätta annat i lägenheten), detta trots att jag har massor jag måste plugga. Nu är lakanen, örngotten och påslakanen blöta och väldigt många till antalet, men då har några jävla idioter skitat ner mangelrummet jättemycket och lämnat det så. Nu tänker ni kanske att så skitigt kan det väl inte vara, hon kan nog bara städa lite. Tänk er då att skiten kommer av att man grävt upp hela gatan utanför och bytt ut rör i huset. Golvet i mangelrummet är alltså täckt av lera och grus, mangeln och bänken är täckta av nån plast som är jätteskitigt. Det ser enkelt uttryckt ut som en byggarbetsplats. Så nu står jag här med alla mina lakan, ingen mangel och ett humör som skulle kunna få de mest konfliktsugna personer att backa. Jag är förbannad som bara den. Eller kanske mest frustrerad. Ahhhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback