Honey I'm home

Okej det blev mer än två veckors bloggavbrott, men nu är jag i alla fall tillbaka och ska förhoppningsvis ha lust och ork att skriva. Har väl egentligen haft lust att skriva även tidigare dagar denna vecka, men som så lätt sker när man har semester så har orken svikit. Jag upptäcker gång på gång hur jag kommer in i något slags zombieläge där jag varken orkar äta, dricka eller göra nåt. (okej ingen orsak att oroa sig jag svälter inte mig själv, jag låter bara kroppen bli lite onödigt hungrig och svag för att jag är för lat för att göra annat). Nu är det i alla fall strax dags att kravla sig tillbaka till verklighet och vardag igen, ett måste som känns både lockande och skrämmande. I den här vardagsverkligheten planerar jag att bloggandet ska ingå och att det ska ske i en mer kontinuerlig form än tidigare.

Är det förresten någon som vet vad tv-serien hette som handlade om dinosaurier där pappan i familjen jobbade som byggnadsarbetare och när han kom hem så ropade han Honey I'm home? Har undrat över det i en massa år.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Varför skulle du fråga om dinosaurien? Nu började jag med grubbla ju!!

Postat av: S

http://en.wikipedia.org/wiki/Dinosaurs_(TV_series)

2007-09-02 @ 09:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback