Cocktail à la Bindefeld

Vad sätter man på sig när man ska gå på ett cocktailparty som anordnas av Micael Bindefeld? Festfixaren nummer 1 har gjort en bok om just fester och festfixande och jag ska gå på en fest imorgonkväll i samband med lanseringen av den. Känns jättekul, men undrars vad man ska damma av i garderoben. Hur fin ska jag vara? Troligtvis lär det mest vara annat bokhandelsfolk (japp tillhör den kategorin så är därför jag ska gå) där, kändisarna har nog sin stora fest först efter, men man vill ju ändå känna sig fin och rätt. Så några tips?


Kommentarer
Postat av: En liten tant

Är ute på bloggpromenad och hamnade här. Så mycket erfarenhet av klädsel på Bindefeldfester har jag inte. Men en tumregel är väl i alla sammanhang att man ska känna sig hemma i det man tar på sig.Så om du t.ex.inte brukar ha folkdräkt tycker jag du ska avstå från det även nu.
:-)
Hoppas det blev en trevlig fest!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback