BH efterlyses!

Jag har förlorat en bh. Skulle tvätta den i lördags men på grund av mangelproblem, vilket gjorde mig sur, så struntade jag i det. Idag när jag skulle ha den för att svetta ner den lite till på dansen så var den borta! Jag har letat  (2 gånger) bland tvätten som åkte med upp igen från källaren, men där finns den inte. Jag dök dessutom på tjejen som tvättade ikväll när jag var på väg till salsan. Ingen bh gick att finna. Så nu är frågan vem har av misstag fått med sig eller med flit tagit min bh?! Att just den här försvunnit gör mig extra förbannad jag har nämligen köpte tre par trosor som matchar just den (har a thing för matchande underkläder). Tror jag ska göra en efterlysning på en lapp i tvättstugan. Kanske till och med med ett kort på tyget med. Skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback