Det var inte min tur idag...

...å det är jag glad för. Jag är lycklig över att det inte var tid för mig att dö än för jag har aldrig varit så nära en livsfarlig bilolycka som jag var ikväll. Det finns många om. Om vi kört fortare, om någon annan bil funnits i närheten när vi sladdade mellan körfälten, om föraren inte lyckats behålla lugnet och istället dragit för hårt i ratten eller bromsat i panik. Som tur var så skedde inga om och olyckan kunde stanna vid en nästanhändelse. Jag är fortfarande lite chockad, men jag mår ändå mycket bra.

Tack mina skyddsänglar, ikväll behövde jag er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det dags att uppdatera igen!!! Vad var det för otäck incident du var med om?
Sladda med bilar ska man inte göra!!!

2007-11-29 @ 13:35:51
Postat av: Johannas mamma

glömde skriva att inlägget var från mig!!

2007-11-29 @ 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback