Ja, jag skäms

Jag skäms för att jag inte upprätthåller min avsikt med denna blogg, att skriva intressant och ofta. Det känns som att det senaste tiden snarare blivit ointressant och oofta. Hm två fel av två möjliga. Ja ja jag får skylla på att det finns annat som upptar min dyrbartid och tankekraft, saker som jobb, plugg, att fundera över jobb, funmdera över plugg eller uteblivande plugg (motivitaionen är minst sagt begraven så här i slutetappen av vårterminen 2007). Jag har en del ämnen jag vill delge er min tankar kring men att gå från tanke till ord vilket i detta fall är samma sak som handling, är inte så lätt. Jag hoppas dock kunna studsa tillbaka snart och bringa ordning och reda här på tidholmstankar. Tills dess får ni hålla tillgodo med tips om en rolig blogg www.vadargrejen.se . Enjoy.

Kommentarer
Postat av: Gravallvar

Begravda ambitioner är inte det sämsta. Om vi lyckas få tag på dem ska vi plugga järnet! Om inte går döden sin gilla gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback