Har hittat min Husblogg

Mitt i förra veckans tentastress och pluggångest så dök den upp, bloggen som har mitt namn skrivet i permanent bläck på läsarlistan. Bloggen som jag sen dess kallar min Husblogg (som i husgud, husmus, hustomte). Den här bloggen ger mig stöd, skäll, skratt och självförtroende. Den här bloggen fungerar som tidsfördriv och utbildning, något som jag är i starkt behov av som singel i mina bästa år (hm, hoppas dock att livet blir roligare än så här). Bloggen heter Singelnojjor och kan fungerar som en guide till singelns do:s and don't:s, som en hamn när det blåser hårt på dejtinghavet eller som ett gott skratt när du blivit dumpad av ännu en Mr Right. Jag tycker dock att här finns mycket läsvärt även för de som inte tillhör singelkategorin (fick länken av en kompis som är en stadig del av ett par). Och även om författarinnan till bloggen är just en författarinna och inte en författare så tror jag även att killar kan få ut något av att läsa den. Här är därför länken - läs och lär!

http://blogg.expressen.se/singelnojor/

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha! Va kul att du gillade bloggen! jag VISSTE att du skulle falla för den. Den är precis som du: fylld av humor, lite buskis och framför allt singel! Kram kompis:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback