Ös med Lena och Orup

Fredagskvällen tillbringades på China teatern i Stockholm där jag fick underhållning av hög klass. Lena Philipsson och Orup var båda i toppform, snyggare och härligare än någonsin. Har länge tyckt att Lena är en riktig kalaspingla som jag gärna skulle se ut som när jag passerat fyrtio, men igår fick hon faktiskt konkurrens av Tomas "Orup" Eriksson. Han har å andra sidan aldrig varit en favorit utseendemässigt, men jag är nu beredd att omvärdera detta. Plötsligt kändes tighta brallor och cowboyhatt ytterst sexigt, ja tänk så det kan bli. Vem vet han kanske kan sälla sig till Tomas Ledin som verkligen blivit en snygging på äldre dagar. Vem sa att livet var slut efter fyrtio? Några andra som blivit snyggare på ålderns höst:

Hugh Grant, Charlotte Perelli, Pernilla Wahlgren ( kommer inte på fler just nu, men kanske utökar listan senare).

Apropå ålder och utseende så måste jag få påpeka att många som räknas som "äldre" faktiskt är lika snygga och i lika bra form som de som anses ha ungdomen kvar. Jag vet flera killar som passerat trettio men har minst lika snygg kropp som killarna som bara börjat nosa på tjugofemårsstrecket. Jag tror nästan att trettio är det nya tjugo och fyrtio det nya trettio. Så till er alla, var inte ledsna för att ni blir äldre för har ni tur så blir ni bara snyggare med åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback