Mm Madonna

Har aldrig varit något större fan av Madonna, synneligen inte på senare år. När jag fick höra att hon skulle designa för H&M så var det knappast något som fick mig att hoppa av glädje och förväntan. Trots detta så var jag en av dem som köade utanför H&M:s butik i centrala Uppsala igår. Jag var dock INTE en av dem som rusade in när dörrarna öppnades klockan 10. Inte heller gick jag över lik för att få de plagg jag ville i de smala gångar som gjorts mellan klädhängarna.

Jag hade på morgonen innan jag gick till jobbet tittat på kollektionen på hemsidan och konstaterat att det såg ut att finnas mycket fint, vilket jag fick bekräftat när jag kom dit. Priserna var även dem mycket bra, verkligen i klass med dem H&M brukar hålla. När jag dessutom lyckades hitta ett alldeles tomt provrum högst upp i butiken och slapp köa med alla andra så kunde jag inte annat än känna mig nöjd. Kom därifrån med en hel kasse med saker, och tror nog att jag behåller det mesta (öppet köp är något jag ofta överväger eftersom det är lätt att göra förhastade köp). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback