Min väska och jag

Jag tillhör dem som nästan alltid bär runt på en väska, stor eller liten, tom eller full (oftast full - jag har allt man kan behöva med mig). När det gäller kläder så varierar jag mig stort och har sällan samma kläder flera dagar efter varandra, men när det gäller väskor så är jag dålig på att byta. Har jag hittat en väska jag gillar så hänger den oftast med under flera månader. Kanske beror det just på att jag har så mycket saker i väskan att det blir ett projekt att byta, kanske på nåt annat. Så här när våren nalkas så vaknar åter intresset för en ny väska och då har jag ett märke jag vill tipsa om. Mitt favoritväskmärke Ceannis. I Uppsala så säljs deras väskor i den underbara butiken Small på Drottninggatan, och i Stockholm så finns de bland annat på NK. Vill ni se den nya kollektionen i helhet så kan ni göra det här, www.ceannis.com. Annars har ni några av vårens och sommarens nyheter nedan. Det enda negativa med väskorna är priset. De är inte jättedyra, men en vanlig tygväska kostar kring 600-700 kronor, så det är värt att välja en väska du tror att du kommer vilja använda lite längre tid. Jag har själv fyra väskor från dem och är toppnöjd med alla.

164182-16
Grå är en poppis färg denna vår och sommar.

164182-15 164182-17
Blomsterprakt. Har en rosa variant från förra året.             Som blommander syrener.

Kommentarer
Postat av: Stina

Den översta väska skulle jag gärna vilja ha. kram Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback