Jag har försökt med unga pojkar...

...och jag har roat mig med äldre män. Ikväll är det så äntligen dags för mig att se Lena Philipssons och Orups show på China teatern i Stockholm. Ska bli hur kul som helst att få höra alla deras klassiker och den beryktade under bältet humorn. Efter att ha fått en del kommentarer här på bloggen om att föreställningen ska vara bra så känner jag mig ännu mer peppad. Borde bli en bra underhållningshelg denna helg, med Lena + Orup-show idag och Melodifestival-final imorgon följt av utgång. Har även på söndag möjlighet att gå och se Thosten Flinck i Uppsala gratis, men om det blir av eller inte återstår att se. Han sa att han inte skulle säga att föreställningen var bra om den inte var det så jag får väl kolla i almanackan om jag ska göra plats för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback