Ingen melodi i kväll

Första lördagen sen i början av februari utan Melodifestivalen. Känns konstigt, men faktiskt lite skönt. Även en schlagernörd som jag tycker att det kan bli för mycket av det goda. Och att binda upp sig vid tv:n lördagkväll efter lördagkväll är inte så kul. Okej nu är det ju där jag ändå kommer hamna idag, men det är en principfråga. Nej nu är det bara att vänta på den stora finalen (som inte är lika kul som de svenska deltävlingarna) och sen kan man vila i nästan ett år, njutandes av årets alla låtar. Där fleratalet har en tendens att ta sig med tiden. God morgon med Uno och Irma (som jag gillat sen första gången) kommer jag poppa hårt dagar som sista april och midsommar, en perfekt vår- och sommarlåt.

Kommentarer
Postat av: emelie

besök min hemsida om Irma ! http://www.freewebs.com/irmask


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback