Grattis Martin och Cissi

Känns skönt att kunna säga att rätt par vann i gårdagens final av Let's dance. Jag har hela tävlingen haft Tobbe Blom som en favorit, för att han är dels en duktig dansare och dels en otrolig charmör. Igår tyckte jag dock att Martin Lidberg var snäppet bättre. Cissi och Martin showdans var i min mening mycket bättre än Tobbe och Annikas, så efter den stod det klart vem jag ville se som vinnare.

Ska även bli lite spännande att höra (för det lär man väl få göra) om det blir någon romans mellan Martin och Cissi. Så där fånromantisk som jag känner mig just nu så hoppas jag det. Och det vore inte så konstigt om det blir så för det sägs ju att:

"Dans är ett lodrätt uttryck för ett vågrätt begär"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback