Den SANNA Schlagern

Råkade hamna mitt i en repris av lördagens final av Melodifestivalen och jag måste säga att jag står fast vid att Sanna skulle ha vunnit. Kanske må jag vara gammalmodig och traditionell, men detta år så snöade jag verkligen in på hederlig svensk schlager och Sanna stod för den. Jessica Andersson gjorde ett bra försök och var också en favorit, men Sanna toppar min lista. Fram till hennes deltagande i festivalen så var Markoolios och Linda Bengtzings Värsta schlagern, årets bästa schlagerlåt, men nu regerar Vågar du, vågar jag. Den låten vill jag dansa till lång tid framöver.

"Livet börjar här och nu det bästa i mitt liv är du"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du skärpa dig med inlägg Louise! Nu har jag fått se samma inlägg i flera dagar:)

2007-03-16 @ 08:20:41
Postat av: Maria

Glömde skriva vem det var ifrån:)

2007-03-16 @ 08:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback