Back on track

Efter tre dagar av tystnad här på bloggen är jag nu tillbaka. Tystnaden är ett resultat av både fri vilja och tvång, och mina här uttalade ord födda ur vilja. Först kom tystheten som en följd av den hemska bussolycka som 06.45 i tisdags skedde mellan Uppsala och Östhammar. Som boende i Uppsala och uppväxt i Östhammar, som i perioder frekvent resenär på busslinje 811 och som helt vanlig medmänniska, fanns det inget som kändes värt att skriva. Det var en dag av sorg och en dag av oro. En dag då tysthet här kändes helt rätt.

Därefter följde två dagar med mer ofrivilligt skrivhinder, en blogg som är så seg att det tar år och dar att logga in och därefter ett bloggprogram som stängts ner för uppdatering. Men, men nu är jag här och förhoppningsvis så slipper jag problem med publicering av nya inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback