Manic monday

Japp detta är en sådan måndag. Hittills har jag:

* Lyckats sätta mobilen på snooze istället för att stänga av alarmet så det plötsligt gick igång igen när jag stod i duschen. Störande (tog ett tag innan jag ens insåg vad det var som lät) och ett huvudbry för en person som mig som är rädd för att störa mina grannar.

* Råkat ut för att en fågel bajsade på mina papper som jag vid tillfället stod och läste i tillsammans med personen jag just intervjuat. Vi kan väl säga att just den sekvensen ska inte användas till någon klippbild i inslaget.

*Fått mina papper (dem nerbajsade hade bytts ut) bortblåsta vid diskussion med nästa intervjuperson.

* Intervjuat denna person vänd åt fel håll i bilden, vilket gjorde att allt måste göras om eftersom personerna ska vara i viss form av debatt och måste titta åt olika håll.

Ja är nog det som inträffat än så länge, hoppas det stannar där och att jag nu är befriad från komplikationer i arbetet resten av veckan. Nu ska jag äta lunch och lyssna på låten Manic monday med Bangles
http://www.youtube.com/watch?v=jih9qD4mnp4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback