Killar, tjejer och underkläder

Mix or match? Does and dont's? Vad är rätt och fel i världen av underkläder och vem bryr sig egentligen? Jag tillhör kategorin tjejer som älskar att matcha mina underkläder. Extra viktigt är det att bh och trosa är av samma tyg (eller åtminstone av samma färg, men nöjer jag mig med det så är det för att det krisar) när det finns skäl att tro att jag kommer få visa upp dem för någon av det manliga könet. Då kan jag lägga stor tanke vid vad jag ska ha under de övriga, självklart även dem nogrannt valda, plaggen. Frågan är då - bryr sig killarna verkligen om huruvida mina underkläder matchar eller inte, framhäver färgen på mina ögon (japp har ett blått set som gör det) eller får mig att se extra gyllenbrun ut? Eller är de helt ointresserade av de där små tygbitarna som de ändå helst bara vill bli av med? Och hur är det med oss tjejer, lägger vi någon vikt vid om killens kalsonger är av en viss skärning, mönstrade eller inte? Själv bryr jag mig inte så ofantligt mycket om vad killen har för kallingar, men jag ska i ärlighetens namn säga att jag ändå registrerar det, och är det ett bra val så är blir det ett plus i kanten. Anledningen till att aspekten med killunderkläder ens kom med i det här inlägget var faktiskt för att jag i helgen blev inspirerad av att en kille jag känner åter igen visat sig ha riktigt bra koll på vilka kalsonger som passar honom. Vem som helst skulle inte kunna bära upp ett par tajta, mönstrade, boxer, utan vissa borde kanske välja att ha ett par stilrent enfärgade av mer fladdrig modell istället, men han kunde det sannerligen. Och det är så det ska vara tycker jag, välj det som passar dig och bry dig inte om ifall det finns med på någon inne-lista eller inte. För killar så brukar man ju säga att y-front är ett no no, men jag tror att det finns dem som mycket väl kan passa i den sortens kalsonger. För tjejer gäller - skit i om det är mode med string eller hipsters, ta den modell som gör det bästa för din kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback