No hide and seek

Har ju tidigare skrivit om min förkärlek för citat och ikväll fick jag mig ett nytt att placera på topplistan.

"Man kan inte gömma sig för livet, man måste leva det."

Ännu en gång var det den amerikanska TV-serien One Tree Hill som levererade. Även om jag tycker att seriens handling urartat en hel del, så är citaten en stark anledning att fortsätta titta. Ett annat bra citat, som är taget från en citatbok är:

"De misstag en man ångrar mest i sitt liv är dem han inte begick när han hade möjligheten."

Detta kan lätt följas upp med klassikern:

"Du ångrar bara det du aldrig gjorde."

Någon därute som har ett citat till mig? I så fall så får ni jättegärna skriva det som en kommentar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback