Lena + Orup = sant

Vissa har det andra inte. Vissa vågar, andra fegar ur. Åldern är inget hinder, ålder är en erfarenhet, en merit. Hon har försökt med unga pojkar, roat sig med äldre män. Han har varit upp över öronen förälskad och blir hellre jagad av vargar än älskad av dig. Orup och Lena Philipsson är gamla i gamet, men ändå inte old. De har sting och de har glöd och tillsammans har de en hel bunt trallvänliga hits.

Efter ha sett deras framträdande på Idrottsgalan ikväll så står det klart - jag vill se deras show. De har kanske inte de klaraste eller mest samhetslena röster världens öron lyssnat till. Men dem har det. Dem är fräcka, kan driva med sig själva och vet hur man bjuder publiken på show.

Eftersom jag är tjej och en TV-gala visar andra tjejer iförda diverse fodral, både med och utan smak, så kan jag inte låta bli att kommentera Lenas klänning. Jag tycker den var ursnygg. Den röda klänningen, som såg ut som att någon klistrat stora bullpapper på den, och det svarta sidenbandet i midjan gjorde henne både stilfull och sexig. Hon var docka och vamp i ett. Jag såg bara slutet på galan, men av de utstyrslar jag hann se så var Lenas helt klart den jag helst skulle vilja kopiera.

Kommentarer
Postat av: Fisso

Var bjuden på en förhandsvisning av showen igår på China Teatern. Kommer att bli riktigt bra. Fortfarande finns det mycket som måste tajtas ihop. Men överlag var det riktigt roligt och bra. För övrigt är det Felix Herngren som står för regin.

Postat av: Malin

Jag rekomenderar verkligen showen. Jag var på premiären och jag kan säga att även om man inte är något direkt fan till varken Orup eller Lena kommer man älska showen. Det är Humor varvat med hits i 2,5 timmar, lite mera humor och sedan karaoke.. Rekomederar dig att se showen med hela mitt hjärta!

2007-01-29 @ 11:32:01
URL: http://hassel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback