Kurtan dansar vidare

Lasse "Kurt Olsson" Brandeby dansar vidare i TV4:s Let's dance. Och denna vecka kan jag inte förfäras. Det gäller att kunna bedöma helhetsprestationen och inte bara se till förra veckans katastrof. För den insatsen har jag inte förlåtit honom för. Och om man tittar på valsen i första programmet och kvällens tango så tycker jag ändå att Lasse gjort en bra insats. Han har inte varit någon lysande dansare, men bortsett från rumban som han inte ens gav en chans, så har han ansträngt sig. Och förbättrats. Jag vet dock att det nog kommer en fredagkväll då jag med ilska i blodet kommer att förfäras över att denne goe och glade man röstats kvar på grund av att han ger tröst åt en massa dåliga dansare där ute. Jag hoppas jag har fel och att rätt par får åka hem i fortsättningen. Men vi får väl se. Från och med nästa helg är det dessutom dags att bedömma om rätt låt vann eller inte. Det är tuffa tider för en del, för en tyckare, för en tyckare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback