Geografi i bloggland

Lyckades ju placera mig på bloggkartan.se härom dagen och kunde då stoltsera med en 44:e plats (av 63 listade bloggar i Uppsala). Min undran var då om jag skulle behålla min plats, klättra eller sjunka likt en sten. Hur tror ni det gick?

Först gled jag ner till plats 51 och senast jag kollade hade jag fått ännu bättre glid och var placerad som nummer 56. Verkar som att jag ännu inte lyckats övertyga läsarna om att de ska välja min blogg som en av deras "favoritbloggar". Men istället för att sörja att det går utför så gäller det nu att plocka fram vinnarskallen och spikskorna. Backen ska inte längre glidas nedför, här ska det sakta men säkert vandras uppåt. Mot toppen.

Kommentarer
Postat av: saom

Jag visste inte ens att det fanns en lista där! Det måste jag kolla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback