Ebba von Sydow föreläser i Uppsala

Imorgon klockan 10.15 till 11.00 föreläsar Vecko Revyns chefredaktör Ebba von Sydow på Ekonomikum i Uppsala. Föreläsningen ska handla om att bygga sitt personliga varumärke och är en del i Kontaktdagarna som anordnas 31 januari och 1 februari. Jag tror att detta kan bli en intressant föreläsning och tänker därför gå, huruvida jag fick rätt lämnar jag rapport om imorgon.

Den svåra frågan är nu, vad ska jag ha på mig? Även om jag bara ska sitta som en bland flera hundra där i publiken så känner jag en viss press med en modebrud som Ebba framför mig. Hon har ju skrivit en bok om stil och pratat om do and don't i Nyhetsmorgon Söndag vecka in och vecka ut. Jag har inte läst hennes bok, men under en snabb bläddring så lyckades jag i alla fall snappa upp att polotröja inte var något hon rekommenderade. Jag hade polotröja idag, undrar vad jag gör för stilfel imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: L

Det kanske du som har koll och inte Ebba, läs: http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,982732,00.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback