Det som saknas

Jag tror jag vet något som saknas på min blogg. Efter att ha ägnat en del tid till att surfa runt på andra bloggar (vad gör jag inte för att skjuta upp pluggandet till onsdagens tenta) har jag upptäckt att de flesta har något som jag helt saknar. Bilder. Jag har endast en bild, den på mig själv, sen är det text, text, text. Jag har så klart inget emot text - jag älskar text, men jag gillar faktiskt bild också. Och jag är en rätt bra fotograf. För tillfället är min digitalkamera trasig, men jag ska ändå inom kort försöka fixa lite fina uppsalabilder hit till bloggen. Eller några andra motiv jag finner passande. Bra nu var det bestämt och uttalat, så ni har chansen att hålla det emot mig om jag misslyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback