Bloggkartan.se

Vad gör man inte för att bli läst. Det är väl dock det som är meningen med en blogg, annars kunde jag lika bra skriva mina texter och spara på datorn. Och på så sätt slippa sortera bort en massa information för att jag inte vill riskera att hela världen (haha så många läsare har jag INTE på bloggen) vet vad jag känner och gör. I alla fall så försöker jag att locka hit nya läsare genom att pinga min blogg och annat jag tror kan exponera den för nya besökare. En sak som jag velat är att hamna på bloggkartan.se för bloggar i Uppsala. Än har det inte fungerat trots att jag trodde att jag gjort det jag kunde, men så hittade jag en liten ny instruktion om hur man hjälper naturen på traven, så är väl bara att testa. Jag har alltså placerat min blogg på bloggkartan. se, här http://bloggkartan.se/registrera/25815/uppsala/. Där kan ni hitta en massa bloggar sorterade efter var i landet bloggaren befinner sig. Uppsala län är bloggtätast, men då ska man ju tänka på att det bara är ett fåtal bloggar som exponeras på den här sidan. Men att Uppsala ligger i framkant är alltid trevligt. 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för tipset.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback