Apan jag måste ha

164182-1

Denna coola och snygga ljusstake kommer från företaget More of Scandinavia och var ett av mina bästa fynd på Formex igår. Så fort den kommer ut i butikerna så måste jag skaffa mig minst en, men kanske tänker slå till på fler. Kolla bara in vilken häftig dukning man kan göra med dessa djungeldjur.
 

164182-3  164182-8

För information om återförsäljare av More of Scandinavias produkter besök deras hemsida www.moreof.se . Jag kan lova att de har en hel del fint proslin som är värt en titt. Det kliar just nu i mina vill-ha-fingrar efter både de gröna muggarna med apor och blad på och det vita fatet, också det med relief i samma mönster. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där ser man! Välkommen tillbaka till institutionen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback