Pom Pom med Uggla

Mannen, håret och glasögonen. På lördag så är det dags för allas vår Magnus Uggla att vara med i Melodifestivalen igen, och denna gång tror jag stenhårt på att det går bättre än förra gångens sista placering. Jag vet inte alls vad det är för låt han ställer upp med men jag hoppas innerligt att det är en blivande Uggla-klassiker. För att ladda för lördagen så har jag nu laddat cd-spelaren med hans skiva Karaoke, en riktigt bra platta från 1997. Här återfinns hits som Kung för en dag, Jag vill och Pom pom och jag tror nog att det blir mest Magnus Uggla för min del fram tills imorgonkväll. Det känns i alla fall just nu helrätt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tyckte att Ugglas låt i årets upplaga av melodifestivalen var riktigt bra! Medryckande och trallvänlig, som en schlager ska vara! Måste säga att jag saknar min dator... jobbigt att låna andras hela tiden, sen har man ingen kontakt med omvärlden! Hoppas din förkylning är bättre! Vi höres!! Kraaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback