Lena och Orup bokat och klart

Den 9 mars är det nu bestämt att det blir Lena+Orup på Chinateatern i Stockholm. Jag ser verkligen fram mot denna kväll, då fyra laddade tjejer/kvinnor (vi är i åldrarna 22 till 56) kommer trippa iväg och avnjuta glad musik och fräcka skämt. Recensenterna må tycka att showen kunde ha klarat sig utan de låga skämten, men jag tror att de kommer falla mig perfekt i smaken. Under-bältet-humor är kul, så är det bara. Kul förresten ni som skickat kommentarer om showen och sagt att den ska vara bra, det är alltid roligt att höra vad andra tycker och tänker. Även om jag hävdar bestämt att filmrecensenter och andra tyckare kan ha riktigt dålig koll på vad jag tycker är bra eller dåligt. Det gäller att gå på magkänsla och bry sig lagom mycket om vad andra säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback