365 Sunshine på MQ

Imorgon släpper MQ sitt nya klädmärke för tjejer, 365 Sunshine. Redan idag fick dock en hel del medlemmar möjligheten att botanisera bland plaggen, som vittnar om både vår och lekfullhet. För egen del blev det en knallröd jacka, en svagt gul klänning och en vårfriskt grön tröja. Färg, färg, färg. Jag känner mig nöjd med mina köp och eftersom jag fick en förmånlig rabatt så känns det extra bra. Det gäller dock att inte drabbas av köpbegär när man som här under några timmar får möjligheten att med ett relativt få antal andra välja först bland nya kläder till ett lägre pris än vanligt. Risken finns ju att man köper något man egentligen kanske inte skulle ha köpt om det inte vore för det speciella tillfället. Och sådana köp tenderar att bli snarare än dyr historia än ett fynd.

Måste ju här få passa på att skänka lite tack och beröm till världens bästa klädförsäljare (åtminstone i min begränsade värld) Adde på MQ City i Uppsala. Om jag fick möjligheten att ta med honom runt på stan när jag gör alla mina inköp så skulle jag inte tveka en sekund. Killen har grymt bra koll på vilka färger, modeller och stilar som passar just mig, och jag känner alltid att jag kan lita på hans utlåtande. Efter mycket om och men så blev det därför idag tillslut den röda jackan, även om de andra jag provade också var väldigt snygga. Och med både Adde och mamma i ryggen så känner jag mig säker på att jag gjorde rätt val.


Mitt tips till just dig får bli att du gör dig ett besök på MQ imorgon och kollar in det nya märket, för det finns mycket fint. Ett annat tips blir att du inhandlar Veronica Maggios skiva. Jag köpte den själv idag, men hann inte lyssna innan jag begav mig iväg till MQ. Detta gjorde dock inget eftersom hon är deras modell på den nya kampanjen och jag därför fick shoppa till skivan under kvällen. Väldigt mysig musik kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback