That's a familiar face

Nu har jag också sällat mig til den stora klumpen människor som har facebook. Var först tveksam, tyckte liksom det räckte med att ha msn, skype och myspace. Fick dock en del förfrågningar om att även entra denna community och igår gav jag efter. Nu är jag fast. Det var ju riktigt kul det här, även om det definitivt finns en risk att utveckla ett visst beroende (hur många gånger per minut är normalt att uppdatera sidan för att se om någon lagt till dig som vän? Och hur ytligt kan man känna nån för att få kalla dem vänner?). Hur som helst så är det i alla fall så här i startskedet riktigt roligt, vi får väl se om det handlar om nyhetens behag eller inte.
Väntar nu spänt på att se om en viss person ska lägga till mig. Hoppas det, vore kul. Och kanske även praktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback