Knipövningar i regnet

Med rosa body och mingröna tights, håret i en högre än hög hästsvans. Läppar som ler och en mun som skriker - KNIP! Susanne Lanefeldt hade nog inga större problem när hon blev kissnödig. Nej hon kunde nog sitta där en hel tågresa och kanske till och med njuta av att hon nu i sitt kissnödiga tillstånd fick chansen att knipa lite extra. Hm, vad har nu det här med mig att göra? Jo jag har gjort en hel veckas (minst) knipövningar på min färd från tågstationen i Uppsala till Johannas lägenhet i Gävle. Att regnet öste ner på båda destinationerna gjorde inte mitt mission lättare, men skam den som ger sig (och a, går på stationen innan tåget går (trodde dock vid detta ögonblick att jag bara inbillade mig trycket eftersom jag just varit på toa) b, kollar om det finns en toa på tåget c, går på toa på stationen i Gävle eller d, kissar i en buske under paraplyet). Det sägs ju dessutom att det ska vara av godo att träna knipövningar och sådana saker vill man ju inte avstå från. Vem vet när man kan ha nytta av ett rejält knip nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Knipövningar kan vara bra i annat syfte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback