Jag kom in!

Jippie jiho idag fick jag ett glädjande besked. Ett oväntat besked. Ett svar jag nästan inte vågat vänta mig. Jag kom in på en av c-kurserna i företagsekonomi som jag sökt till hösten. Vid första antagningsbeskedet såg det helt kört ut, men när jag idag loggade in för att se besked två så hade antalet antagna ur min urvalsgrupp ökat och jag blivit antagen till mitt andrahandsval (hade rangordnat inritningarna lite på måfå så kan rent av vara till det bättre). Trots att jag har den hemskans pofen-tentan hängande över mig så lyckades jag mig nu ta mig in på c-kursen (var den som satte käppar i hjulet), å det känns så bra! Det här är första gången på länge som jag faktiskt velat plugga så beskedet om att så nog inte skulle bli fallet har tyngt mig senaste tiden. Men nu är hjärtat lätt igen. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback