Gävletripp snart slut

Helgen i Gävle börjar lida mot sitt slut, eller för att vara korrekt - helgen är slut, vistelsen sjunger på sista refrängen. Sitter här ensam i Johannas lägenhet och kan glatt konstatera att jag haft en oförskämt bra helg. Ni som förgyllt den, speciellt en person, tack så hemskt mycket. I had the time of my life skulle Baby i Dirty Dancing ha sagt, jag kanske inte kan säga just så utan att ana en viss överdrift, men på vissa plan så var helgens händelser definitivt mitt livs bästa. För lite sömn och för lite mat orsakade dock en del magont och sura miner på lördagskvällen, å det var ju inte så kul. Fick dock lära mig att det finns andra sätt än värktabletter och novalucol att bota magvärk med. Bra att veta. Nu väntar lunchmöte med en kollega och påhälsning på Gävleredaktionen. Kul. Jag gillar den här staden. Alla gånger jag funderat över hur folk i Östhammar kunde komma på att dem skulle plugga i Gävle och inte i min fina stad Uppsala, nu förstår jag. När jag tänkte i dem banorna hade jag inte varit i Gävle sen barnsben, men senaste året har jag varit här rätt många gånger och det är verkligen en härlig stad. Trevliga människor och fint. (Johanna du förstår väl nu att våra planer om mycket fest i Gävle i höst definitivt inte kommer att ändras). Nu ska jag bege mig ut, men avslutar detta semesterns (dessvärre inte betald) första inlägg med en visdom. Har fått den av en mycket bra kille. Tack.

"Ångest är en värdelös känsla"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gävle is the place to be!! ;)

Postat av: Sofia

det blev mys med den du tror. å nu bär det äv till fredagens ragg. massa pirr i magen!!

2007-08-06 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback