Se The Odd Dogs i kväll!

Dagens tips blir att för er som bor i närheten av Strängnäs gå och se bandet The Odd Dogs när de spelar på Norrtull ikväll. Jag kan lova att ni kommer få en riktigt härlig musikupplevelse. Bodde jag själv lite närmare skulle jag absolut gå, trots att jag såg och hörde dem för bara några veckor sen här i Uppsala. Det går nog inte att få för mycket av det goda tror jag. Bandet är ännu osignerat, något jag hoppas ändras inom en snar framtid så de kan släppa en skiva med alla härliga låtar.

Vill ni veta mer om The Odd Dogs så kan ni kolla in deras myspace,
www.myspace.com/theodddogs , där ni hittar en del av låtarna, musikvideo och upprädanden i TV4:s Nyhetsmorgon. Lite kuriosa om bandet nu på en gång är att det består av två britter, en ryss, en kanadensare, en amerikan (detta tror jag dock har ändrats till en till svensk - Janne) och sen svenske Bengt Dahlqvist ( ja han som spelade Daniel i Skilda Världar). De är alla väldigt talangfulla så mixen är lyckad.Gå och lyssna! Voff, voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback