Att ringa ett förinspelat meddelande räknas inte

Jag blir tokig på Ikea som inte tycks ha en riktig telefonist man kan få prata med någonstans. På deras kundservice så får man intrycket av att man efter allt klickande mellan olika alternativ ändå ska kopplas vidare till en telefonist, men nej då där har du fel. Istället om du efter ett tag låter bli att välja ännu ett alternativ (det finns ju inget som passar längre!) så säger den inspelade rösten "tack för ditt samtal". Jag är så arg nu så jag nästan skakar. Hur i helvete kan någon kalla detta kundservice! Ringer du sen på det ända uppsalanummer som anges på Ikea:s hemsida så säger en röst på engelska att det inte går att nå någon på det numret, men att du kan lämna ett meddelande.

Telefonist verkar vara en utdöende tjänst och det tycker jag är ytterst synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback